> VSTUPNÉ: 400,- <

An account already exists with this email address. Is this you?

Sign in
K7vcv5nethqeayblgojs file

SOMA DECH® v Arše

Večerní dechová lekci pro pravidelnou dávku praxe SOMA Dýchání. Zažiješ hlubší dýchání 4 cyklů SOMA Dechové techniky, které trvá 45-60minut.

KDY: (aktuální termíny)

  1. Středa 18.5. [18:30-21:00] - termín se koná
  2. Středa 1.6 [18:30-21:00]
  3. Středa 15.6 [18:30-21:00] 

KDE:

Prostor: "Pražská Archa", ulice Pod Viaduktem 58a, Praha - Řepy, 15500.

Archa je útočištěm pro všechny kreativce, podnikatele a hledače zdravého života a osobního rozvoje.

Je zde multifunkční prostor pro eventy do 30 osob, nahrávací studio a mimo jiné i ubytovací kapacity.
________________________________________________

Přihlaš se ideálně několik dní předem, ať o tobě včas víme a počítáme s tebou.

Dostav se alespoň 5 minut před začátkem akce a o vše ostatní už se postaráme 🙂

________________________________________________

O METODĚ SOMA DECH:
🔰 Jde o jedinečnou kombinaci zdravých a účinných prvků práce s dechem, hudby, meditace a práce s tělem.

⭐️ DECH: základním kamenem metody SOMA je řada cyklů rytmického dýchání prokládaného zádržemi dechu. Dýchání je jemné, cyklické s nádechem nosem a krásně tě uvolní a uklidní. Poté přijdou zádrže dechu v nichž v bezpečné míře vystavujeme tělo hypoxii, což má obdobné benefity jako trénink ve vysokých nadmořských výškách. V této kombinaci dochází v mozku k uvolňování většího množství endorfinů, dopaminu i pro naše tělo přirozeného halucinogenu DMT - to proto při dýchání můžeš zažít i stavy jemné transcendence a rozšířeného vědomí.

⭐️ HUDBA: SOMA dýchání se neobejde bez hudebního doprovodu speciálně navržené tzv. "trypnaurální" hudby. Poslech těchto specifických frekvencí moduluje i mozkové vlny a zvyšuje intenzitu Gama mozkových vln, které jsou často spojované s hlubokými spirituálními prožitky a vhledy.

⭐️ MEDITACE: k dechu je radno přistupovat s respektem, proto je před i po dýchání čas meditace. Před dýcháním provádíme vedenou relaxaci a určení si záměru do dýchání. Po dýchání je naopak vhodné se zcela uvolnit, opustit veškeré očekávání a otevřít se přívalu inspirace "zevnitř/shora" - tento čas je podle mě nejdůležitější část dýchání.

⭐️ PRÁCE S TĚLEM: Během večera si představíme několik účinných cvičení, kterými je vhodné se před každým dýcháním uvolnit a rozcvičit. Cílem je rozproudit tělo a uvolnit všechny stresy a tenze, ať se do dýchání můžeme ponořit hezky průchodní a svěží.

________________________________________________

DOPORUČENÍ PŘED AKCÍ:


✅ minimálně jednou si zadýchej na instruktážní YT video - Průvodce dechovou technikou [25min času] https://www.youtube.com/watch?v=5IgX6SkxH48

✅ s sebou si vezmi nějaké pohodlné volné oblečení (jako na doma) ať se ti dobře hýbe a nic tě netlačí.

✅ dej si lehkou večeři, ať nepřijdeš na akci s plným žaludkem - to by se ti nedýchalo moc dobře..

 

Budu se tedy těšit na setkání!
S pozdravem


Honza Šilar aka @somajan.silar